Wednesday, March 4, 2009

sukan neka yg ok tapi lastly bosan...wakakakak



pagi tadi aku bangun tdo awl sebab ader skaneka lah ...eheheh diikutkan ak malas nak g...tapi aku raser mcm menarik jer jadi aku g jer ar...ehehehh aku kner kianat sema dak2 part aku masuk umah itam,,,aku gan member aku 2 org jer mask mah biru...bengang gak ar...ehehe tapi aper leh wat aku terskan jer ar...layan jer...aku datang nak bagi galakan jer bkn nak main pon,,,,eheheheh sajer2 jer luangkan maser gan panaskan badan lamer x trun padang sebab asik kat kitchen jer...eheheh..best gak ar aku layan jer ar main game...aku mask tarik tali jer tapi first round dah kalah...wakakakakar...eheheheh...dah lah panas. aku pon boring lah,,,ape lagi seperti biaser hobi aku ambik hp arean...member aku lah,,,pose lah tapi bkn lawa pon...pakai tangkap jer...dah pus aku tangkap2 aku kcw lect. lah eheheh meganjing2 dia time sukan neka..best gak ar pas 2 aku ambik tepung aku wat huru-hara lah knerkan org wah best siot...eheheheh tapi yg x bestnyer aku kner tangkap beb..pastu dak2 nie ambik air satu baldi simbah aku...basah kuyup beb..,.eheheh(padan muker ..ehehehe)...2 yg hp aku masuk air...dah kner air kner tepung pulak...dah mcm sudah jath ditimpa tangga pulak...eheheheheh...best lahy ...eheheh pastu aku gan dak2 aku berpakat lah kan nak knerkan lect...ehehe kteorg wat air...dalam 5 baldi ambik pastu simbah lect,,,eheheh pas2 cki member aku kantoi kne marah time 2 yg x syok lah dah potong kegembiraan aku lah...alah lect yg kner 2 emo lebih bukan bagus poyo. lect lain ok jer x der hal siap main kejer2 lagi main baling tepung,,,eheheheheh pastu blik aku dah penat sgt ...emm aku mkn ,mandi msg gan awek kejap pas2 tetido trus...eheheh x bitau dia pon aku tdo...eheheh maaf yer syg,,,penat lol...x sedar tau2 dah tido lah...btery kong lah,,,ehehehh ok2 kepada semua yg megikti blog nie harap senyum selalu...sebab aku sker senyum 2 yg wat org tersker gan aku eheheh yan lah,,,weak,,,jan marh2 yer.....thanks semua...aper2 pon byk bertenang yer...nie ar aku nak konsi cket cter lah gan semu nie korg nak tau x ...eheheh ...alamak nie ygx gam nie aku aader kejer lain lak...eheh ok2 nanti kter sambung yer aku cter lah pasal menu 2 masakan dan pic2 product makanan yg member aku wat gan aku wat,,,eheheh tunggu yer,,,ok arios(nie ayat yan...eheheh)

5 comments:

  1. oit..hakcipta terpelihara..curik ayt org..huh.. ape laa baby nie.. x aktif bsukn tol..ngan lectrer pown nk buli ker? jhat...hahaha....best2...wah..sgat macho lg bgaya anda skunk..sgt comey...hehehe

    ReplyDelete
  2. eheheh biaser lah kan awek saper yg jager..ehehehabg nak fit lah nak kental lagi baru gempak badan tip-top...eheheheheh

    ReplyDelete
  3. eley...nk tip top nk tunjuk spew? bukn ayg adew kt dgun pown,....huh..nyampah!!

    ReplyDelete
  4. eheheh yer lah nak wat kasi gempak lah..eheheheh bler jper bru tau..eheheh

    ReplyDelete
  5. eleh...gempak laa sgt..wekkk!!!

    ReplyDelete