Sunday, March 15, 2009

hujan yg membuatkan ku bingng

Hari nie aku pening kepala teramat pening x tau ar naper ...dah tido...tapi terbangun lah sebab mimpi yg mengerunkan..em kepala aku berdenyut2 sakit....aku menahan jer ar,nak wat cam ner ak kner than gak r ..dah sakit tahan jer ar...tapi tahap kesakitan yg aku alami.... aku jer yg tau...ya Allah..berikan lah aku kekuatan untuk hadapi hidupku yang penuh cabaran yang xidak ku sangka,hambamu ini akan sentiasa megigatiMu.....hujan yang turun pada hari ini adalah rahmat atau dugaan yg diturunkan oleh Mu untuk meguji diriku....ehehehhe aku x tau lah aper yg nak tulis jadi aku terus melayan kepala aku nie yg tengah menahan sakit..jadi aku mengarut2 lah..teringat gak kat awek ku yg jauh dimata tapi dekat dihati...eheheh hujan satu hari di dunggun membuatkan aku banyak termenung....teringatkan diriku...aku perlukan apa untuk kehidupan diriku......emmm...tadi aku baru lepas mengoment ..eheheh pic awek aku joget2...pakai baju chelsea 2...cute...mcm power ranger pon ader,,,ehehheeh tapi comel2..eheheh...ari nie aku x tau lah naper??? mungkin hari suram untuk diri ku atau aper tah...payah lah nak aku katerkan bender nie...sebab aku pon x der ar suker agt nak gado...ehehheh..x per aku memahami awek aku aku percyakan diri dia...aku pasti dengan cinta aku ..aku mengharapkan dia juga percaya pada cinta aku.... adakah salah klau aku memperbetulkan keadaan??adakah salah aku menegur kesilapan org yg aku syg?????jika dia mempercayai diriku...aku berasa lega...jika apa yg dia perkatakan oleh dia 2 adalah benar ??aku sedia..jika dia x mahu mengharap kan org lain..aku redha dengan kententuan ilahi...aku tetap mempercayai dia aku x pernah samer sekali berkata demikian...maaf seribukali kuhulurkan..kepadamu..jika terkasar bahasa..aku sedar aku siapa....tapi biarlah aku tetap dengan pendirianku.....aku akan tetap sygkan emakku,dia,dan keluagraku...

No comments:

Post a Comment