Thursday, March 5, 2009

arini....emmm....aku sendiri....masak

ehehheeh dah bosan nie tiber ar maser tok maser aku mengarut...aku sepi lah teringat awek jer...windu......



ari nie aku x wat aper2 pon bangun jer aku duk temenung jer ar...ehehhe pas 2 aku dijemput hadiri stu majlis..eheheh g jer ar...yer ar dah x wat per2 jadi aku g jer ar hadirkan diri aku ker tempat berkenaan...eheheheh......2 jer ar aktiviti aku...pas 2 duk lepak kdai minum nes panas...blik jer aku mandilah...ehehehhe bosan ciot...teringatkan awek je r...2 jer ar wat maser nie...are aku nak konsi lagi stu cerita menarik nie...eheh ari 2 aku ader janji kan..em aku nie sker ar nasihat kwn2 aku..ehehehh best tau aku nie kan nak bagi nasihat lah ..kalu korng ader masalah kan korng jgn tujuk kat org tau bahaya..pada aku sebelum wat kputusan kter kner lah tyer pendapat org...maksud aku..emm... mcm nie lah korg leh cter ar masalah 2 kat org tapi jgn tunjuk masalah 2 telah terjadi kat ko...ar  tapi korg ckap lah  member korg nyer masalah...mintak lah pendapat...em jgn tyer pada sorg jer korg tyer ar pada ramai mintak pendapat...tapi pastikan org yg korng tanyer 2 leh caya...em jgn salah org tau...kner jager2 gak tau..sebab benda 2 mainkan peranan...sebab pendapat diorg leh mempegaruhi keputusan korg.....diorg dah bagi pendapatkan ko kumpulkan pastu ko pili yg positif jer yg nagetif jgn lah ambik sebab bender 2 akn merosakan pendirian ko...ehehehh aper2 pon cuber lah pikir panjg...x pon berbincang ...ehehheh  aku gan awek aku wat g2 lah kterorg selalu ader masalah ...semua bwak berbincang lah..eheheh walau besar maner pon cuber lah bwk berbincang..sebab kadang2 bender 2 sebenarnyer kecik jer tapi sebab x berbincang gan x pikir panjg....situasi yg kecil jadi besar....eheheheh aper2 pon...korg leh pikir...eheheh ok nak btau lah pasal masakan yg aku hasil kan..eheheheh aku dah wat mcm2 product...ehehheeh antaranyer  nie lah senan cter ak tunjuk cket pic nyer kat korg eheheh awek aku sker ar tgk...dia mesti geram...ehehehehh,,,,sedap tu..ehehehh 
pizza buatan malaysia...eheheheh
nicoise salad...ehehehh syok beb seronok jer wat..eheheh

ehehehehh...  tiramisu cream
syok tau masak nie..eheheh aku dah lah minat dan berjaya gak blajar..eheheh nanti klu ader masaer yg sesuai aku nak wat kan khas tk awek aku...ehehehheehh

baru dia tersenyum untuk diriku....muah!!!


4 comments:

  1. oh no!! da food look delicious...waaa...!!! cmner nk lawan abg msak nie..2 sume pelik2 jer...waaaaa!!!!aduyai........
    jeles laa baby...=(

    ReplyDelete
  2. ermm...ag ..mentg2 ayg sukew baju merah 2, asyik pkai baju 2 jer..xdew baju lain erk? ngeh3...hehehe...mmuAhh!!

    ReplyDelete
  3. hm..
    b'abg b'syg la pulak.
    nympah! hhahhaha

    ReplyDelete
  4. lol..cik nieja..jeles ka?hahaha...ambo lg jeles ngan mu..berkepit jer 24 hours...huhu...

    ReplyDelete