Thursday, March 12, 2009

1ooo kemaafan kupinta dari semua...

Assalamualaikum kepada pembaca-pembaca yang bijak bestari.anda adalah pembaca yang bijak menilai.adakah baik atau tidak sesebuah perkataan,tulisan,dan ayat yang diperkatakan .saya mempercayai anda sebagai seorng yang sudah berakal..adakah kita masih leka dibuai oleh mimpi??adakah kita masih kecil?adakah kita seorng yang bijak berfikir..jadi fikirkan lah sendiri,untuk diri anda dan kehidupan anda..kita sering lupa bahawa,hidup ini penuh dengan dugaan yang tidak dapat dijangka,jadi kamu sedarlah.bangunlah dari tidur,dari kelekaan,yang telah membuat diri kita dibuai oleh mimpi-mimpi yang menghayalkan dirimu.pandanglah kehadapan untuk menerima keyataan kehidupan yang sebenar,jangan biar dirimu menitiskan airmata keringat yang mensia-siakan dirimu..tunjukan kematangan dirimu.tunjukan kamu sedia menerima apa jua,halangan,dugaan yang menimpa..kerana kamu sentiasa akan menjadi insan yang sentiasa berada dekat dengan diriku..ya.diriku jua seorng insan yang memperjudikan diriku untuk terus,,menjadi insan yang.sentiasa membimbing dirimu..aku..dapat merasakan tekanan yang melanda dirimu.. kamu sentiasa memperjuangkan dirimu.kamu masih teguh membantuku dalam memperjuangkan,dan bertarng dengan dirimu yang mahu bangun,menjadi insan yang meyokong diriku...aku sedar dengan apa yang terjadi.aku tidak akn mengulangi kesilapan ini jadi aku telah megambil keputusan untuk diriku yang telah membuat kesilapan.seribu kemaafan kupinta 10 jari kuhulur tanda meminta kemaafan,tanda tulus dalammenjalinkan ikatan ,yang tidak dapat diungkai dengan kata2.Maaf kepada sema pembaca yang telah terguris,atau terasa selama penlisan aku..aku sedar kita insan biasa kita masih mempunyai adap untuk meluahkan kata-kata..aku telah megeluarkan kata-kata yang tidak sepatutnya diperkatakan..maaf dipinta..yan tidak tau dalam hal nie aku telah membuat dia dan kwn class dia terasa hati aku nak minta maaf..aku yang bersalah jadi berilah dia peluang..seribu kemaafan ditujukan kepada azian..maafkan abg syg..  

2 comments: