Thursday, March 5, 2009

gunting rambut.....merajuk...luahan..

kelahiran foto terbaru....


inilah rambutku yg baru

eheheh ari nie yer...eheh aku dah gunting rambut lah...eheh ok lah nampak bergaya lah cket..eheheh ok jer..tapi ari nie aku ader modul lah kat dewan 2 ari lak 2...emm,,,bosan siot aku boring lah kalu dengar2 ceramah nie..cukup x gemar ar...emmm aper leh wat dah kner wajib lak 2 modul..em jadi aku g jer ar..ikut kan hati aku yg membara nie aku nak jer g jumper yan awek aku lah...emm rindu beb dk jauh2 tapi aku terpaksa melalui kehidupan getir nie aku banyak bersabar..eheh nie lah kehidpan aku...ari nie awek aku majuk gan aku..emm,,dia menunggu aku...aku payah nak ckp...emmm,,time mcm nie aku tgh sedih aku nak gak konsi cerita gan korg...emm..aku nie x tau ar sama ada aku mimpi ker aper tapi aku berada di dunia yang nyata...aku kner harngi hidup aku yg banyak dugaan ,,emm,,,aku tau aku leh harungi nye...tapi kl org yg aku syg dah merajk gan saper aku nak harungi???payah untuk megunkap perasaan sesaorg it sehingga kter tidak sedar bahawa kter telah dilamun cinta yg sukar diungkap dengan kata2..bagi aku aku adalah insan yg sukar ntuk mencintai sesaorg,,sebab apabila aku mencintai sesaorg aku akan syg dia gan sepenuh hati...cintaku x mudah dijual beli...maaf dengan seribu kemaafan..walau berkali aku membut kesilapan..aku tetap dan akan tetap sygkan emak aku yg melahirkan aku,aku syg yan.awek akuu..keluarga aku...aku raser diorg yg pling sygkan aku..cinta kau hanya pada mereka dan maha pencipta,,,maaf aku raser ari nie adalah hari luahan bagi aku..keranan aku terlalu syg akan sesaorg..memeng payah nak ngkap perasaan cinta......

2 comments:

  1. uweekkkk!!! gwang karat..hhahaha..padan laa muker awek majuk..kehkehkehkeh...main game laa lg..huh..

    ReplyDelete
  2. seng nk ungkap kemaafan...tp bru jer maafkan wat balik...arghhh!!! sgat tension kamu taw x? rse ke ape ygku rse?

    ReplyDelete