Sunday, February 21, 2010

panas.......!!!!

alamak luper nsk edit lsh...sorry luper ar lamer x wat kejer2 nie...huhuhuhu



Nie dah masuk dekat 2 bulan aku senyap jer ...huhuh sebab aku tgh praktikal bz ar bler dah paraktikal kat hotel nie....dengan tekanan...mcm ar aku layan kan jer ar...nak wat per janji abis...tapi byk ilmu aku dapat...huhuhuh bukan 2 jer pelbagai macam perangai org aku melayan ...aku pon x tau lah kenaper ari nie aku teragak nak sambung balik cerita kau dan nak konsi cerita aku nie...huhuhuh nak diikutkan aku nie dah lah malas nak taib...huhuh...tapi bler dah rajin aku layan jer taib jer....bler dah kat tempat org emang lah raser mcm ner peritnyer hidup nie dangan seribu satu mcm ar yang aku lalui....aku raser nie semua wat dorngan tok aku terus berjaya...jadi aku nak layan sambil berlajar...ok sudah terlajak lah pulak....dah tiga minggu lepas aku masuk di outlet miyako restaurant.....bukan nak cakap aper lah memang kat restauran 2 best...sebab tenang dah banyak belajar...huhuhu sushi memang best kalau korng pandai mkn benda2 mentah nie...huhuhuh...dah sekang nie dah nak masuk time bz sebab dah masuk western banquet org2 kat kichen 2 memang lah x leh bla kuat arah org lah aper lah aku melayankan jer a...hati panas tapi nak wat per aku msih dalam belajar kan layan jer ar...dah masuk kandang harimau aku kner ar blajar mengaum...2 yang aku layankan jer...x per janji dapat recepie bru...huhuhu 2 yang aku nak bajar...x per2 wat maser sekarng nie...recepie 2 kan dikonsikan bersama semua... tgh kumpul jer nie...tapi dengan azian..huhuh awekulah.. x luper jugak lah sebab dia banyak tolong saport..tapi yang penting pada mak dengan keluarga aku...2 yang paling penting..aku pon saper jer org biaser jer...ehehehheh eh luper nak konsi cerita baru nie,...ader hari aper etah aku dah luper...hehehhe.. aku dah menghadiri perjumpaan retro malaysia raider kat pekan kapar ker meru entah lah sebab x penah pergi situ lah.... 2 yang layan jer,...bukan pergi seorang jer tapi bawak awek...huhuhu..ok banyak motor retro yang hadir dalam perjumpaan itu...cumer panas ar...x tahan...enjoy the pic..huhuhu..pada khamis malam jumaat aku telah aderkan pelumbaan motor haram di kota damansara...last2 kener tahan kat balai trafic kota damansara..huhuhuh kener ar saman...nak wat cam ner tgh layan x sedar ader polis ...wakakakak..jadi kantoi lah...huhuhuh,sabtu 19/02/2010 aku lepak2 kat danau kota dengan member aku...g melalak...wakakkaak...layan siot...bukan per pon sekali sekala melayan. dengan awekku nie...huhuh layan 2...yang x leh tahan 2 aku leh nyanyikan lagi my baby you kat awek aku..huhuhu layan jer...tapi yang pasti lagu 2 memang aku nyanyikan untuk dia


terbaru hari nie aku dah g tgk cter solomon kane...dengan dia....em...2 jer lah yg terbaru......ok tattatatatat...

No comments:

Post a Comment